Re: creative p580 - co z centerem

Autor: pkruk (pkruk_at_[nospam)
Data: Mon 10 May 2004 - 15:44:27 MET DST

Użytkownik "Kamik" <kamik1000_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Mam taki problem. Kupiłem głośniki crative p580+SB live! Nie działa mi
> centralny głośnik w programach. Przy teście dołączonym do karty jest ok.
> Prawdopodobnie nie zajmowałbym się tym, bo słyszałem, że center działa
> tylko w niektórych filmach na DVD, jednak kumpel ma te same głośniki i
> dzwięk 6 kanałowy na płycie (płytka gigabyte, dzwięk realtek) i mu
> center działa we wszystkich progsach, avi, mp3 itp. Czy zna ktoś może
> wyjście z tej sytucji, bo ja na soundblasterach i jego oprogramowaniu
> średno się znam.

Moze sie nie znam ale czy stereo to nie czasem tylko 2 kanaly? Graja 4
gloskiki bo na kazdy kanal masz przod i tyl.
Zestaw 5.1 przeznaczony jest do dzwieku przestrzennego a nie stereo. Byc
moze w winampie jest taka opcja ale bedzie to dzwiek pseudo (3 kanal
stworzony programowo z dwoch). Poza tym jak masz plytke ze sterami (ja
mialem taka przy Audigy) sa tam probki dzwiekow przestrzennych zapodaj to
sobie a center bedzie Ci gral i zobaczysz jak to cyka.

pkruk