Re: Monitor i listwa....

Autor: Tygrysek (taurus-ui.SKASUJ_TO_at_wp.pl)
Data: Mon 10 May 2004 - 15:22:55 MET DST

Użytkownik "eLJot" <yvfrx1_at_xyho.puvc.cy> napisał w wiadomości
> Witam
> Mam następujący problem: otóż przy włączaniu listwy wybija mi
bezpiecznik -
> przyczyną jest monitor "NEC E750"; po powtórnym załączeniu listwy już nie
> wybija???
> Do tej pory nic takiego się nie działo!!!???
> Listwę; bezpiecznik i gniazdko - wymieniłem!!! Bez rezultatu!!!
> Co to może być???
> Dziękuję

Może być monitor a najprawdopodobniej cewka rozmagnesowująca - sprawdź czy
funkcja degauss też wywala korki. Przy pierwsyzm włączeniu cewka się
nagrzewa i wtedy jej opór rośnie, dlatego za drugim razem nie wywala juz
korków. Tak więc degauss włącz po dłuższym czasie od włączenia monitora.
Zrób dla pewności jeszcze taką próbę: wyłącz monitor, włącz listwę, włącz
monitor i sprawdź w którym momencie wywali korki.

Oczywiście moge się mylić :-)

Mam na to prostą radę: nie wyłączaj listwy (ani monitora). W trybie
czuwania monitor ciągnie kilka wat, to tyle co nic :-)

Pozdrawiam
Tygrysek