Problem z podkreceniem R9000

Autor: Lukasz (lucas83_at_tenbit.pl)
Data: Mon 10 May 2004 - 15:11:06 MET DST

Witam!

Przeszukalem troszke Internetu, ale nie udalo mi sie odnalezc jakiejs
konkretnej odpowiedzi na moj problem. Otoz uzywajac sterownikow Catalyst 4.3
oraz karty Radeon 9000 128 MB (Connect3D czy jakos tak ;)) probowalem
podkrecic ja Rage3D Tweak'iem 3.9b (pod Windows'em XP). Po przesunieciu
suwaka (obojetnie czy rdzenia, czy pamieci) na wybrana wartosc i po
akceptacji ustawien, suwak wraca na domyslne polozenie (u mnie Core 249.75,
Memory 200.25). Czy jest taka mozliwosc, iz karta zostala fabrycznie
zablokowana przed overclocking'iem? Gdzies czytalem, ze Rage3D Tweak podobno
omija takie zabezpieczenie. Myslalem jeszcze o przeprogramowaniu BIOSu karty
na inne wartosci, ale najpierw musialbym sprawdzic przy jakich wartosciach
karta pracuje poprawnie. Pozdrawiam!