Re: creative p580 - co z centerem

Autor: Kamik (kamik1000_at_wp.pl)
Data: Mon 10 May 2004 - 15:10:22 MET DST

W artykule news:c7mmce$ho0$1_at_inews.gazeta.pl,
niejaki(a): Adam Jarecki z adresu <_a_d_a_m_j_@_p_l_e_n_e_t_._p_l_l>
napisał(a):

> Użytkownik "Kamik" <kamik1000_at_wp.pl> napisał w wiadomości
>
> Witaj!
>
> Jestes pewien ze twoj Live to wersja 5.1 bo tylko ona obsluzy
> poprawnie te Creativy.
> Jesli masz karte 5.1 to w playerze zalaczanym do Live'a jest opcja
> CSS (moge sie mylic) ktora "rozbija" dzwiek na 5 glosnikow. Ponadto w
> playerze Winamp w pluginach wyjscia jest rowniez opcja Allow hardware
> acceleration ktora dziala podobnie jak ta ww. Odnosnie divxow dzwiek
> powinien byc prawidlowy. Najlepiej jesli filmy maja dzwiek zakodowany
> w AC3 wtedy odczujesz co znaczy zestaw 5.1

> [...]

jestem pewien. bo to byl zestaw crative głośniki+karta w jednym pudełku.
Spróbuje to co zasugerowałeś, ale np. w winampie mam to włączone i d... Mi
dzwięk rozbija się na 4+1 i center działa tylko w teście. Sam już już nie
wiem....