Re: GF FX5200 czy ATI Rad.9200- pomóżcie...

Autor: Paulie (pablonet_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 10 May 2004 - 14:57:12 MET DST

A jak to jest z tymi nazwami, firmami?

Pamiętam jak kupowałem grafikę to były w sumie same GeForcy...
ale montował je na swoich kartach np asus, czy msi... i były też takie
no-name; widzę, że teraz chyba też tak jest.
A jak jest z ATI- ten Radek do którego wcześniej zamieściłem linka jest
zamontowany na karcie Gigabyte,
ale widzę, że jest też podobny Radek (bez VIVO) za 300 zł... po prostu ATI:

http://www.proline.pl/shop.php?prodid=4154495f524144454f4e5f393230305f3132385f

czy to znaczy, że układ Radeon jest zamontowany na karcie firmy ATI
- czy tak jak byłoby analogicznie w przypadku GF- Radeon zamontowany na
karcie jakiejś nieznanej firmy...

Zmierzam do tego po prostu- czy lepiej kupić Radka- tego Gigabyte na
przykład, czy też ta karta ATI (link powyżej) jest lepsza...- czy może w
ogóle nie ma to żadnego znaczenia, bo chodzi tylko o to jaki układ
graficzny jest na karcie?

ps- więc GF kategorycznie nie?