Re: Problem z obrazem (samsung 757dfx)

Autor: [*SNOW*] (dbi_at_wp.pl)
Data: Mon 10 May 2004 - 14:44:07 MET DST

Użytkownik "tomotron" <tomotron_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Każdy monitorek potrzebuje czasu na ustabilizowanie parametrów - pytanie
> tylko ile Ci "ucieka" jak ok. 0.5cm do powiedzmy max 1cm to nie ma co się
> martwić.

No dobrze... Zapytalem bo mnie to nie pokoi odrobinke, a to tylko dlatego ze
nie spotkalem sie u innych z podobnym zjawiskiem. A kazdy kto do mnie
zajdzie wlasnie to od razu zauwaza. Czyli raczej nie jest to zaliczane do
normy.
No nic... ale skoro tak to juz jestem spokojniejszy. A ucieka gdzies wlasnie
0.6cm.
Dzieki za zainteresowanie
Pozdrawiam