Re: Taśmy ATA133

Autor: Radek K. (radek678_at_usun_to.wp.pl)
Data: Mon 10 May 2004 - 14:14:33 MET DST

Michael wrote:

> Witam
>
> Czy taśmy ATA133 do podłączania urządzeń EIDE występują tylko w "wersji
> okrągłej"?

Wrecz przeciwnie zwykle sa plaskie

> Tzn. nie ma zwykłych płaskich taśm ATA133?

Sa, i pewnie nowe plaskie inne niz ATA100-ATA133 trudno kupic. Te sa 80 zylowe
bodajze.

> Czy warto inwestować w
> taśmy CoolerMaster czy może wystarczą zwykłe nie firmowe?

W okragle sie zwykle inwestuje chcac poprawic obieg powietrza w komputerze.
Zresszta sama cena mowi, ze to dla amatorow inwestowania w komputer. Zwykle
plaskie kosztuja pewnie kilka zlotych. Idz do jakiegos sklepu gdzie montuja
zestawy na pewno pelno tego maja. Ja ostatnio kupowalem tasme do flopa, to
facet nie wiedzial ile zawolac, bo normalnie juz jej nie sprzedawal, pewie
moglbym sie potargowac ale o 1 pln? Zaplacilem 2 pln.

> Czy te noname
> często są wadliwe fabrycznie?

Jesli sa kilka razy tansze to warto moim zdaniem zaryzykowac. Gdzie znalazles
okragle noname-y i za ile.

Pozdrawiam