Re: Prosba o ocene zestawu

Autor: Wojciech Skrzypinski (usun.skrzyp_at_hot.pl)
Data: Mon 10 May 2004 - 14:17:17 MET DST

Jacek Maciejewski wrote:

/ciach.../

> IMHO masz rację. Ktoś tu poniżej całkiem słusznie zauważył że postęp
> w zakresie graf jest raczej pozorny i gf4mx440 64MB 128 bit okazuje
> się zupełnie niezłą kartą.

Sam uzywam caly czas Matroxa G400 (tyle, ze zmienilem 16 MB SH na 32 MB
DH) i na razie nie zamienilbym go na nic innego :-) A co do Radeona
9800SE - po prostu kupowanie czegos tak drogiego (co za 3 lata stanieje
5-6 razy) wydaje mi sie czystym szalenstwem, zwazywszy, ze wyglada na
to, ze istnieje obawa, ze jego mozliwosci nie beda po prostu wykorzystane.

> A tu nie masz racji. Czasem, przy obrabianiu grafiki i 1G jest
> maławo.

Chodzilo mi nie o jej ilosc tylko o klase. Sam wyciskam ze swojego
skromnego PC siodme poty, a pamieci takiej klasy nigdy nie
potrzebowalem. Co do ilosci - mysle, ze 512 MB to dobry poczatek - a jak
bedzie jej mulic (w co watpie, jakos nie widze jej obrabiajacej
mega-plikow) to dokupi wiecej.

> Tak.

No wlasnie. Ogolnie wydaje mi sie, ze w takim przypadku (komputer
skladany przez osoby trzecie dla osoby niezbyt obcykanej w tych
sprawach), mozna od razu zalozyc, ze wiele komponentow powinno byc
zastapione slabszymi odpowiednikami, a zaoszczedzone pieniadze
przeznaczone na zwiekszenie rzeczywistego komfortu pracy.

> Nie znam się ma tym sprzęcie ale klasa może mniej ważna a ważniejsze
> żeby nagrywał i odtwarzał dobrze zwykłe CD.

Hmmm... nagrywanie - to jest mysl. Trzeba kolezance polecic jakies combo
(sam nie kupilbym combo nigdy w zyciu, ale to inna bajka).

Pozdrawiam,
Wojtek