Re: Jaka mysz optyczna?

Autor: Wojciech Skrzypinski (usun.skrzyp_at_hot.pl)
Data: Mon 10 May 2004 - 13:46:20 MET DST

kbie wrote:

/ciach.../

Nie polecam kupowania najtanszych z mozliwych myszy optycznych. Czy ta
mysz, do ktorej dajesz link na pewno jest optyczna ?

> Niestety na allegro kosztuje 64zł.

Kilka lat temu kosztowalaby ladnych kilkaset. Pomysl o tym.

> Nieźle- znalazłem U69, S69, SBF69, BJ69. Wszystkie z zewnątrz wyglądają tak
> samo... Czym się więc różnią?

Szczerze mowiac nie wiem. Sam mam OEMowa BJ69 i jestem niesamowicie
zadowolony. Logitech - jako firma z najwiekszymi chyba tradycjami jesli
chodzi o myszy optyczne - wtloczyl do tego prostego urzadzenia calkiem
zaawansowana technologie, ktora sprawia, ze jej uzywanie jest czysta
przyjemnoscia.

Musze tylko kupic jakas podkladke, bo zmienilem biurko i jest troche
zbyt lsniace :-)

Pozdrawiam,
Wojtek