Prosba o ocene zestawu

Autor: Wojciech Skrzypinski (usun.skrzyp_at_hot.pl)
Data: Mon 10 May 2004 - 13:24:38 MET DST

Witajcie,

Kolezanka podsunela mi zestaw do oceny, ale sam nie jestem za bardzo na
czasie (ostatnie komputery skladalem 3-4 lata temu, w dod. na Intelu).
Intuicja podpowiada mi, ze nie jest to zbyt optymalny zestaw - chcialbym
poprosic Was o uwagi.

Zastosowanie : typowa praca domowo-biurowo-internetowa, 0 gier, troche
pracy graficznej 2D (dosc zaawansowanej) i uwaga... grafika 3D, ktora chce
sie zajac kolezanka. I tutaj lezy caly problem - o ile jej potrzeby dot.
grafiki rastrowej sa dosc skonkretyzowane (i nie potrzeba do nich wielkich
mocy obliczeniowych) to w tworzeniu animacji i grafik 3D bedzie stawiac
pierwsze kroki (ale od razu w Maya) i nie moze okreslic jak mocny sprzet
naprawde bedzie jej potrzebny. Ktos wymyslil cos takiego :

MB : Asus A7N8X-E Deluxe (nForce2 400 Ultra) w/sound
CPU : Athlon XP 2500 Barton 512 kb BOX
RAM : Kingston HyperX PC 2700, 2 x 256 MB
DVD-ROM: LG
graf. : Radeon 9800 SE
CRT : Philips 17''

(reszte pomijam)

Odrzuca mnie karta graficzna i RAM ! Uwazam, ze zamiast 9800SE z
_powodzeniem_ wystarczy o polowe tansza karta (ale tez oryginalny Radeon),
nie wiem czy nie przyoszczedzilbym tez nieco na RAMie. Za to monitor
zamienilbym na przyzwoita 19'', a DVD na cos lepszej klasy...

Pozdrawiam,
Wojtek

--
- http://www.skrzypinski.com/
- remove 'usun' and the dot if you need to reply via e-mail