jak kupować laptopa?

Autor: PawelH (pawelhan_at_gazeta.nospam.pl)
Data: Mon 10 May 2004 - 11:40:07 MET DST

proszę o radę. zamierzam kupić uzywanego notebooka w cenie do 2000
max2500pln.
Chcę kupić go z fakturą i gwarancją rozruchową.
czy moze mi ktoś doradzić, na jakie rzeczy zwracac uwagę przy wyborze
modelu.
podstawowe parametry takie jak proc, ram, hdd, bateria itp są oczywiste - im
wiecej tym lepiej.
ale te mniej wazne rzeczy sa juz mniej jasne,bo wychodza dopiero w
uzytkowaniu np jakie wejscia-wyjscia sa wazne dla wygody pracy, a jakie
mniej
poza tym czy wsrod znanych producentów są godni polecenia bardziej niz inni
(compaq, ibm, dell, hp, toshiba).
jak jest z awaryjnoscia sprzetu tych producentow, czy sa jakies opinie,
ktore moze znac ktos kto siedzi w temacie?

za kazda pomoc udzielona na grupie dziekuje, bo na pewno pomoze mi to lepiej
wybrac.

pozdrawiam,
paweł