Re: Napędy COMBO - co polecacie z doświadczenia?

Autor: Axis (john.doe_at_matrix.gov.us)
Data: Mon 10 May 2004 - 05:45:02 MET DST

> Użytkownik "Adam Jarecki" <_a_d_a_m_j_@_p_l_e_n_e_t_._p_l_l> napisał w
wiadomości news:c7mloh$g1m$1_at_inews.gazeta.pl...
> IMO pomysl lepiej nad zakupem nagrywarki DVD, wiem ze drozej o jakies ~150
> zł jednak w dzisiejszych czasach taki naped staje sie powoli standardem.

Wiem, wiem... Długo już czekam na nagrywarki dual layer i wygląda na to, że
w końcu się doczekałem (prawie). Jak pewnie Ci wiadomo już na dniach
urządzenia tego typu mają pojawić się na rynku... Np. tu
http://www.cdrinfo.pl/newsy/archiwum/005332.php#005332
choć informacji w sieci jest multum. A powiedzmy 8 stówek za nagrywarkę
dual layer to nie aż tak dużo. I wtedy kupie, perspektywa 4,7GB jakoś do
mnie nigdy nie przemówiła...

> Do ekonomicznych napedow naleza: Lite-On, LG, NEC. Jesli chcesz miec
lepszy
> sprzet to polecam Pioneer'a Toshiba badz Plextor tylko ze w tym przypadku
> musialbys sporo doplacic.

Troszkę źle się wyraziłem - na codzień składam kompy na serwisie, więc mniej
więcej orientuję się, któa firma z której pułki... tylko dziwnym
trafem nie może mi trafić w ręce LiteOn, wszyscy tylko LG, LG... Stąd szukam
kogoś, kto by mi potwierdził, że 100PLN tańszy napęd od takiej Toshiby
faktycznie
jest lepszy. Zwłaszcza, że mój stary CD-ROM Toshiba, który powstał przed
masową produkcją płyt CD-RW potrafi je czytać! Szanuję tą firmę w
przeciwieństwie właśnie do LiteOn, którego produkty 'w środowisku' uchodzą
za kiepskie. I stąd właśnie moje zdziwienie, gdy w testach LiteOn okazuje
się
być lepszy niż Pioneer czy Toshiba...

> Mialem zarowno nagrywarke Lite-On 52x32x52, jak i naped dvd 16x48. Obydwa
> nie znaly pojecia cicha praca. Chociaz faktycznie wydajne byly.

Powiem krutko - prawie ŻADEN napęd CD-RW (nie COMBO) i czytnik DVD
nie zna pojęcia cicha praca <- mówie z doświadczenia ;) Co ja się nasłucham
tych wiertarek to już tylko moje ;)))

Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź, Axis