Radek 9100 i TV OUT

Autor: Marcin Urbanek (marcin_urbanek_at_op.pl)
Data: Mon 10 May 2004 - 03:45:07 MET DST

Witam!

Kupiłem sobie niedawno kabelek SVHS - EURO i podłączyłem go do TV.
Mój problem polega na tym, że jak podłączę sam kabelek od obrazu to
kolory na TV są, ale jeśli podłączę kabelek od dźwięku do karty
dźwiękowej to kolory znikają i obraz na TV robi się czarno-biały...

Wie ktoś może które kabelki w EURO trzeba przelutować żeby był i dźwięk
i kolory na TV?

Dziękuję za pomoc
pozdrawiam

--