LiteON - pad po flashowaniu - HELP!

Autor: -==- (bajbus_35_at_wyciacto.op.pl)
Data: Mon 10 May 2004 - 01:38:06 MET DST

Witajcie!

Dzisiaj podczas fleszowania DVD ROM-u, coś poszło nie tak i flesz poszedł
(sam nie wiem jak to się stało) do nagrywarki CD LTR - 52246S.
Efekt jest taki, że BIOS jej nie widzi, pali się na niej cały czas zielona dioda,
po prostu padła. Moje pytanie jest takie, czy można ją jeszcze ożywić za pomocą
serwisu?
Jeśli tak, to gdzie w Warszawie najlepiej i najszybciej to zrobią?

Pozdrawiam! Bajbus
Bajbus_35(at)op(KROPKA)pl
UIN  5140932; Gadu-Gadu 1400168