Re: Co dukpić RAM czy HHD czy ?

Autor: Grzech (surym_at_poczta.spam.onet.pl)
Data: Sun 09 May 2004 - 23:42:58 MET DST

Użytkownik "PARKER" <adamparker@[NOSPAM]gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:c7lffj$jgc$1_at_korweta.task.gda.pl...
> Zastanawiam się co mam dokupic do swojego kompa - czasami jak
pootwieram
> duzo okienek - coś nagrywam, ściągam , przeglądam zdjęcia itp to
muli mi
> się wszystko - czasami dopiero restart pomaga. Myśle żeby dokupić
> jeszcze 512 RAM-u albo drugi HDD no bo co tu jeszcze wymysle...
>
> Temperatury są wszystkie OK, wirusów nie ma więc to tylko hardware .
> Mój komp to Athlon XP 2400 , płyta DFI KT400 , RAM 512 PC2700
Kingstone,
> HDD 40 GB Maxtor 7200 rpm, MSI GF4Ti4200 , nagrywarka DVD Lite On .
> Windows XP ze wszystkimi patchami itp . Co dorzucić ??

na tym kompie wszystko powinno śmigać. podejrzewam, że masz po prostu
bałagan w systemie, zajrzyj do autostartu, ściągnij sobie taki mały
programik startup.cpl (wpisz to w googla) i zobacz co się ładuje przy
boocie, powyłączaj niepotrzebne usługi, odpal menedżera zadań i
przymyśl to, co wyświetla:), który proces obciąża CPU i zabiera ram.
jeśli masz tam dwa albo trzy ekrany procesów, to nic dziwnego.
odinstaluj śmieci itp, no i zrób defragmentację dysku, i to nie
załączonym w systemie defragmenterem (który jest do niczego, bo nie
porządkuje wolnego miejsca), tylko jakimś ściągniętym z netu demem np.
O&O defrag. potem polecam defragmentację rejestru i swapa programikiem
pagedefrag.

pozdrawiam
grzech