Re: usb 2.0 i stary komputer

Autor: Sebek74 (sebek74_at_go2.pl)
Data: Mon 10 May 2004 - 20:29:33 MET DST

> Mam pytanie dot usb w starszych komputerach, poniewaz w sklepach
> komputerowych zatrudniaja takich... Do rzeczy.
> Czy karta PCI z portami USB (chipset via6505 albo podobnie) bedzie
chodzila
> na wiekowym komputerze klasy Pentium 2 ? To jest cos ok 200-300 Mhz.
> Czy sprzet podlaczony do zlacza karty bedzie dzialac z pelna predkoscia ?
> tzn 480 mbit ?

Radze jednak przetestowac praktycznie, ostatnio moj brat kupil takowa karte
do swojego kompa (Asus P2B + Celeron) i niestety karta nie dziala! U mnie
(chipset VIA KT + Athlon) karta dziala bez zarzutu. Nie pamietam oznaczenia
karty (jakis Silicon czy cos takiego) w kazdym razie chipset byl VIA. Cena
karty 50 PLN.