Re: maty wygłuszajace

Autor: Sebek74 (sebek74_at_go2.pl)
Data: Mon 10 May 2004 - 20:25:21 MET DST

Zalozylem takowe maty 2 miesiace temu. Okleilem boki od wewnatrz, spod, 3/4
gory (tam gdzie nie ma zasilacza), i paski z tylu - tam gdzie nie ma kart i
otworow. Na pytanie czy jest roznica odpowiedz brzmi tak. Wyciszone sa w
szczegolnosci wysokie tony, niskie tylko nieznacznie. Maty nie powoduja
widocznego podniesienia temp w kompie. Jesli sie zastanawiasz czy warto w to
inwestowac (ja dalem 40 PLN za arkusz 100x50) - mozna sprobowac przy
jednoczesnym zastosowaniu kilku metoda, ale rewelacji raczej sie nie
spodziewaj. Ja zmienilem wentyl na proca (kupilem takiego duzego Gigabyte),
wywalilem wentyle od kieszeni dysku i chipsetu. Najwiekszy glos wydobywajacy
sie z kompa to niestety szum wypychanego powietrza przez zasilacz.