Re: Co dukpić RAM czy H HD czy ?

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 09 May 2004 - 20:03:01 MET DST

ALGI wrote:

> Zdecydowanie RAM - ja po dorzuceniu kolejnych 512MB do posiadanych
> odetchnałem (do tego wyłączyłem całkowicie SWAPa i, pomimo klątw ;), wszystko
> działa i biega pięknie - no chyba że będziesz się bawił w
> PhotoShopie/PaintShopPro ..setmegabajtowymi obrazami wtedy SWAPa nie
> unikniesz)

hmm; czyli w sumie masz teraz 1GB RAM; ciekawe, na co system moze
zuzywac taka pamiec; opisana sytuacja dotyczy np. nagrywania plyty CD
oraz pracy z wieloma okienkami w tym zawierajacymi zdjecia; podejrzewam,
ze te zdjecia to nie jakies wielkie pliki po kilkaset mega, tylko max
10MB pliki; a podejrzewam ze i tak sa to jakies pliki z aparatu
cyfrowego, zajmujace max 2MB;

zatem na co potrzebe moze byc 1GB RAM?? przeciez winda nie wrzuca do
pamieci obrazu plyty, ktory wlasnie nagrywa; te ~700MB sobie plynie z
dysku; zreszta predkosc nagrywania moze wynosic maksymalnie okolo
7,5MB/s; zas dyski twarde maja o wiele wieksza wydajnosc;

adas;