Re: P4 a IS7-E?

Autor: Wito (ANTYitekSPAM_at_poczta.onet.onet.pl)
Data: Sun 09 May 2004 - 19:15:15 MET DST

Użytkownik "Jormungandur" <x_at_x.x> napisał w wiadomości:
> Tak, wczoraj sprawdzałem. Sam się szykuje do zmiany na 2.80E jak tylko

A i jeszcze jedno pytanko: jak sprawdzic bez wyciagania procka z kompa czy
to jest northwood czy prescot czy moze willamate? Chodzi mi o to ze kumpel
nie wiem czy ten jego P4 2.0G jest northwood, jak przegladalem www to
okazuje sie ze byl jeszcze P4 2.0G willamate, a northwood byl 2.0A, czy
tylko to A je rozroznia? Jesli tak to kumpel ma northwooda bo tak wskazuje
intel utility... ale wolalbym miec pewnosc :)

pozdrawiam

--
Wito
<usun z maila co niepotrzebne przy odpowiadaniu>