Re: Wyjście TV w grafie

Autor: Kamik (kamik1000_at_wp.pl)
Data: Sun 09 May 2004 - 17:44:11 MET DST

W artykule news:c7lj3s$9nv$1_at_nemesis.news.tpi.pl,
niejaki(a): Marco z adresu <notrue_at_interia.pl> napisał(a):

> Użytkownik "Kamik" <kamik1000_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> A jeśli będzie niedobra, czyli jak mniemam zintegrowana to telewizor
> wybuchnie czy co?

nie telewizor panie Marco, tylko kanał dzwiękowy się spali. Mi np. spalił
się jakiś rok temu na płycie ECS od tego właśnie. A dowiedziałem się o
przyczynie tej usterki od znajomego elektronika komuterowego. Jeśli o mnie
chodzi to nadal ryzykuje, bo mam starszą kartę muzyczną i specjalnie mi na
niej nie zależy.