center w Creative p580!

Autor: Kamik (kamik1000_at_wp.pl)
Data: Sun 09 May 2004 - 17:40:27 MET DST

Mam taki problem. Kupiłem głośniki crative p580+SB live! Nie działa mi
centralny głośnik w programach. Przy teście dołączonym do karty jest ok.
Prawdopodobnie nie zajmowałbym się tym, bo słyszałem, że center działa tylko
w niektórych filmach na DVD, jednak kumpel ma te same głośniki i dzwięk 6
kanałowy na płycie (płytka gigabyte, dzwięk realtek) i mu center działa we
wszystkich progsach, avi, mp3 itp. Czy zna ktoś może wyjście z tej sytucji,
bo ja na soundblasterach i jego oprogramowaniu średno się znam.