Re: Co dukpić RAM czy HHD czy ?

Autor: Deli (deli__at_ANTISPAMop.pl)
Data: Sun 09 May 2004 - 17:19:49 MET DST

> Zastanawiam się co mam dokupic do swojego kompa - czasami jak pootwieram
> duzo okienek - coś nagrywam, ściągam , przeglądam zdjęcia itp to muli mi
> się wszystko - czasami dopiero restart pomaga.

Ustaw odpowiednio plik wymiany i go zdefragmentuj.
Mozesz wylaczyc np. przywracanie systemu, indeksowanie itp.
Jak sie korzysta intensywnie z dysku to system troche zamula - normalne...
Zalezy ile masz tych okienek :) - w koncu jest tylko 1den procesor (fakt ze
dosc szybki :)), ale jednak po wszystkich zadaniach (procesach) musi sie
przelaczac...

--
Pzdr,
Deli