Re: Lepszy czytnik grup dyskusyjnych

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.BezSpamu.pl)
Data: Sun 09 May 2004 - 14:30:09 MET DST

Dnia 2004-05-09 01:34:30, indywiduum zwane *lazik_s* wymodziło przez
port 119 co następuje:

[...]
> Czy do poczty także używasz/używacie 40tude? Pytam tak z ciekawości?
> Co do samego Dialoga to mogę powiedzieć że jest dość ciekawym
> rozwiązaniem (na pewno bije na głowę OE), być może najlepszym
> czytnikiem, jednak IMHO jako czytnik i mailer w jednym TheBat jest
> jednak najlepszy. Oczywiści przy tym należy dołożyć Hamstera, ale
> ogólnie (nawet z 40stką) usnet bez Hamstera to raczej masochizm.

:))
Dyskusja trochę OT, więc raczej nie podejmę tematu wyższości netoperka;)
Napiszę tylko, że używałem, był OK, ale padło na dialoga i tak zostało.
Nie jest moim życiowym celem porównywanie wszystkich możliwych klientów
;) Ogólnie dialoga używam do wszystkiego.

Co do masochizmu... da się z tym żyć. Filtrowanie poczty z g. załatwia
firmowy serwer; grupowanie, wątki, score - dialog.

pozdro...

[ |>|>|> sprocket  |   sprocket_at_sys.BezSpamu.pl    ]
[ Rafał Bartoszak  | maile w HTML'u lądują w koszu ]
[...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...! ]