Re: ASUS A7V8X MX SE i Athlon 2000XP

Autor: Simon Bakowski (itsimonb_at_yahoo.co.uk)
Data: Sun 09 May 2004 - 14:09:09 MET DST

"Adam Jarecki" <_a_d_a_m_j_@_p_l_e_n_e_t_._p_l_l> wrote in message
news:c7jsum$427$1_at_inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "Simon Bakowski" <itsimonb_at_yahoo.co.uk> napisał w wiadomości
>
> Witam!
>
> Jezeli to mobilny Athlon to IMO ma on odblokowany mnoznik!
> Wg tego co piszesz jest on ustawiony na 6. Jesli chcesz zeby widzial pelna
> predkosc procka
> zmien w biosie 12,5 x 133 Mhz FSB i bedzie defaultowo czyli 1667 Mhz
>
> PS
>
> Taki procek az sie prosi zeby go puscic na 166 a moze nawet 200 przy
dobrych
> pamieciach i oczywiscie dobrym chlodzeniu
>
> Pozdrawiam
> [...]

Witam , dzieki za odpowiedz jednak problem nie jest taki blachy nadal
poniewaz nie moge wogole zmieniac FSB w systemie - to znaczy moge ale tylko
microswitchami na plycie- 100,133 i 166 a w biosie nie ma mozliwosci
ustawienia mnoznika. Nadal ludze sie ze to brak jakiejs informacji z mojej
strony ale jakos to dziwnie wyglada. . W manualu do plyty
http://www.asus.com.tw/pub/ASUS/mb/socka/KM400/a7v8x-mx%20se/e1493_a7v8x-mx_se.pdf .
jest screenshot z biosu i to jakis dziwny:wlozony Athlon majacy
1050MHz/280Mhz - a coz to ? (strona 2-12). Ogolnie mam mozliwosc tylko
przestawic taktowanie pamieci (menu advanced). Dalej powiem szczerze nie
jestem pewien co oni mi sprzedali. Jedyne rozwiazanie to chyba zainstalowac
mozolnie system i sprawdzic np. WCPUID co on pokaze.

Pozdrawiam - wszystkie dalsze sugestie mile widziane

Szymek