Re: super cichy i wydajnyi wentylator do zasilacza ATX

Autor: rafal z. (zr_at_2com.pl)
Data: Sun 09 May 2004 - 12:29:37 MET DST

Ja jestem naprawde zadowolony ze swojego deera.
Vcore mam 1.6 bez wahań, +3 V nie spada nigdy poniżej 3,26 V, +5V tez ne
spada poniżej 4,97V, +12V oscyluje koło 12,16 V.
Byc moze nie sarewelacyjne ale pozwalaja z łatwością podciągnać proca na 2,3
GHz.
Mam go już 1,5 roku i bez problemu ciągnie Maxtora 7200, Seageta 5400,
Liteona 40x, AXP 2000+@2080 na A7V8X-X i Winfast GF2 MX. Dlatego chce tylko
dołożyć do ciszy te 20-30 zł.
Gdybym miał kase to zakupilbym tego chiefteca 360 W za 200 zł.
Gdzieś tam wyczytałem opinie o tym modecomie 350 Watowym o którym wspominasz
i chłopaczek - być moze udała mu sie licha sztuka - ma gorsze niż moje
wyniki wahań napięcia.

Chcę po prostu wyciszyć zasilacz i nic więcej a wymieniać na nowy droższy a
niewiele lepszy albo wcale to nie ma sensu.

Widziałem ten zasilacz modecom 350 W w komputroniku za 135 zł, a w mojej
okolicy widziałem gdzieś w najtańszym sklepie cene 170 zł
rafal