Re: ms dos

Autor: x4y4 (xxxxyyyy_at_op.pl)
Data: Sun 09 May 2004 - 12:23:26 MET DST

> Ale proste rozwiazanie mu doradziles - tak na oko 3h zajecia.
> Na dzialke tez latasz promom kosmicznym przez Alphe?
hehe niezle :-D tylko tu sie troche machnales "promem" powinno byc ale i tak
niezle

doradzilem bo pytanie jak mozna zauwazyc, precyzyjnie brzmialo:
"Czy moge utworzyc dyskietke ms dos win 98 bezposrednio z plyty cd z
systemem 98 jezeli siedze w danym momencie na 2000 jezeli moge tak
zrobic prosze o podpowiedz w jaki sposób to wykonac"

zauwaz: "jesli siedze w danym momencie na win 2000" jakos nic innego nie
wpadlo mi do glowy jak tylko zaumolowanie wirtualnej maszyny.
Druga sprawa, ze byl juz wieczorek i moze to tez mialo swoj niebagatelny
wplyw na moj tok rozumowania.
        Ale spojrzmy na to z innego punktu widzenia. Ilez walorow
edukacujnych i poznawczych ma takie dzialanie. Poznajemy nowe
oprogramowanie, bez wychodzenia z windowsa 2000 jestesmy w windowsie 98 a z
reszta w jakimkolwiek systemie, a w koncu moze skusimy sie na zakup tegoz
oprogramowania napedzajac pieniadze firmie Microsoft. Jakiez to pouczajace
;-)
Uff... rzygac mi sie zachcialo :-)

zdrowko i smacznego przed niedzielnym obiadkiem
x4y4

---
Poczta zostala sprawdzona pod katem wystepowania gromadnego wirusow