P4 a IS7-E?

Autor: Wito (ANTYitekSPAM_at_poczta.onet.onet.pl)
Data: Sun 09 May 2004 - 08:45:27 MET DST

Witam,

Przymierzam sie do kupna P4 2G(Nort) od kumpla ale musze sobie jakas plyte
skombinowac. Rozgladalem sie wiec za plyta obslugujaca Northwoody i
jednoczesnie szukam takiej ktora w przyszlosci bedzie mogla obsluzyc
najnowsze HT 3G powiedzmy. Najgorsze jest to ze mam ok. 400 na nia :( i z
tego co sie rozgladalem mam 3 typy:
Abit IS7-E (mialem dwa abity i oba padly :( wiec nie mam o nim dobrego
zdania, przegladajac grupe trafilem na opinie ze nie da sie na nim
podkrecac - jedyny plus tej plyty ze jest na allegro w dobrej cenie)
Gigabyte 8IPE1000 oem - no ta mi sie spodobala a jeszcze bardziej wersja
Pro-2 ale jest za droga. Trzeci typ to MSI 865PE <- tania i dobra chociaz
strasznie uboga.

Zalezy mi na stabilnosci i wydajnosci, obslugiwanie 400MHz Northwooda i na
cenie tak ok. 400. Co polecacie? Jakie sa wady i zalety wymienionych plyt? A
moze jakies inne koncepcje macie?

Pozdrawiam

--
Wito
<usun z maila co niepotrzebne przy odpowiadaniu>