pojemnik z tuszem do dj5150

Autor: Ranger (ranger_at_z.pl)
Data: Sun 09 May 2004 - 01:50:49 MET DST

WItam,
głupia sprawa... jakiś czas temu qupiłem swoją 1 drukarkę dj5150.
przy podłączaniu jej źle się zabrałem do zakładania tuszu, i porysowałem
ścieżki na pojemniku... of kors drukarka wogóle nie zatrybiła tego
pojemnika.
No dobra to było lamerskie, przyznaję :))
czy można oddać to komuś do naprawienia uszkodzonych ścieżek, może komuś kto
pracuje z lupą i lutownicą (może zegarmistrz)?
jestem z wrocka, więc jeśli dałoby się od razu jakiś adresik...
szkoda po prostu wywalać tusz jak jest funkiel nówka, może uda się coś z nim
zrobić za rozsądną cenę

Ranger