ASUS A7V8X MX SE i Athlon 2000XP

Autor: Simon Bakowski (itsimonb_at_yahoo.co.uk)
Data: Sun 09 May 2004 - 00:53:18 MET DST

Witam , mam taki problem:
Plyta asusa ASUSA A7V8X ME SE oraz procesor Athlon XP 2000 (1.6GHz
AXMH2000FQQ3C) i cos albo dawno nie skladalem kompow (mialem spora przerwe)
albo cos jest nie tak: w biosie przy FSB ustawianym na plycie na 100
pokazuje pretkosc procesora 600Mhz, przy 133, 800 a przy 166 - 1000 - czy to
normalne ? Kiedy sprawdzilem procesor po modelu (AXMH2000FQQ3C) wyszlo mi ze
to jakis mobilny AMD z czyms tam poczwornym :) ? czy to mozliwe ? procka
kupilem sobie na gieldzie komputerowej w Londynie i nie wiem czy mam tam
leciec za tydzien i naszczekac na nich czy ja cos zle licze albo cos ? bede
wdzieczny za wyprowadzenie mnie z bledu bo powiem ze ten komp mi na serwer
jest potrzebny i musze szybko wiedziec czy to cos z prockiem ?

pozdrawiam serdecznie

Szymek