Re: Mysz optyczna -jaka wybrac?

Autor: Volus (volus_at_no_spam.post.pl)
Data: Sun 09 May 2004 - 00:33:48 MET DST

Ja osobiście kupiłem A4 Tech RSWOP-50 (w Media Markt) radiowa i optyczna
za ~100 zł fajnym bajerem jest to że odbiornik jest zarazem ładowarką
akumulatorków AA (w komplecie były 4 sztuki). Standardowo podłączana do
USB ale można też przez PS-2 (przejściówka w zestawie) tak mam u siebie.
Fajna sprawa nigdy nie zostaniesz bez naładowanych akumulatorków. Myszka
bez zbędnych bajerów: 1 kółko(naciskane) i 4 przyciszki (2 standardowe i 2
małe).

--
Piotr 'Volus' Wolski
"ZIEMIA ! - krzyknęli rozbitkowie