Samoczynnie spadły megaherce w Athlonie XP - co się dzieje?

Autor: Wojtek Staniszewski (admin_at_suwalszczyzna.org)
Data: Sat 08 May 2004 - 22:49:21 MET DST

Mam Athlona 2000+ z zegarem 1666 - ostatnio zauważyłem że system rozpoznaje
go jako 1281 Mhz - nic nie zmieniałem - ustaienia mojego kompa możęsz
zobaczyć tutaj: http://www.mariner.hg.pl/pict/norm.gif

Na kompie jest wyciszone (i osłabione ) chłodzenie ale procesor nie
przekracza temp 46 -48 stopni. Cały czas chodzi setiathome -obciążenie 100%.

Czy ktoś może powiedzieć co się dzieje? Usmażyłęm go czy coś się pokopało w
ustawieniach?

Procek nie ma roku - jeszcze moge go zareklamować.

Wojtek