Re: maty wygłuszajace

Autor: slawek (noorder_at_wp.pl)
Data: Sat 08 May 2004 - 22:21:04 MET DST

Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> A jak masz zamiar wyciszyc wentylator w zasilaczu, zatkac otwory
> wentylacyjne ? Ogolnie rzecz biorac jest to srednie rozwiazanie, bo musial
> bys oblepic calego kompa tymi matami co raczej jest malo realne.
> --
No ale przecież dźwięk nie wydostaje się wyłącznie przez dziury w zasilaczu
:) Zresztą zobacz, grubość blach w obudowie też w jakimś stopniu wpływa na
to czy go słychać czy nie, więc dodanie takich mat nawet zwiększa tą grubość
no i są też niby dźwiękochłonne. Dlatego zadałem pytanie do tych którzy może
tak sobie wyciszali i czy faktycznie spadek hałasu jest jakoś odczuwalny. A
wiadomo, że bezgłośny to on nie będzie.

pozdrawiam
Sławek