Odp: co będzie jak podłączę swicha pod swicha?

Autor: Sojer (sojeros_at_wp.pl)
Data: Sat 08 May 2004 - 21:44:08 MET DST

--

> Jeśli pierwsze z urządzeń będzie hubem a nie switchem to będzie działało
na
> 110% bez żadnej magii ;-)

no tylko pierwsze urządzenie juz jest, jest ono swichem i nie mozna go
ruszac  to pierwsze uzadzenie musi zestac, a ja mam tylko wyjscie z niego i
moge z tym wyjsciem robic co chce.
z tego wyjscia ktore jest u mnie chce sobie rozgalezic jakos na dwa kompy i
szukam jak najtanszego sposobu
na pewno sie uda podlaczyc jednego kompa i pod niego podlaczyc durgigo ale
wtedy jeden bedzie musial chodzic zeby dzialal net na drugim