obudowa notebooka - co robic ?

Autor: dr (nie_at_chce.spamu)
Data: Sat 08 May 2004 - 21:11:05 MET DST

Witam

Mam taki problem...
Peka mi obudowa w notebooku.
Ma dopiero pol roku, a pekla mi juz po raz drugi. Co prawda serwis obiecal
mi ja wymienic znowu w ramach gwarancji, ale to nie zalatwia problemu
calkowicie. Mysle, ze to sie bedzie powtarzac.
Szkoda mi sie pozbywac sprzetu, bo naprawde jest dobry... tylko ten
plastik... no wlasnie -
Co moge zrobic by jakos zaradzic problemowi ?
Myslalam sobie, ze jak wymienia mi obudowe na nowa, te stara oddam do
obrobki plastycznej i moze w ten sposob uda mi sie ja wzmocnic - sa firmy
zajmujace sie klejeniem plastiku w takich urzadzeniach i potem nie widac
sladow pekniecia.
Ale moze ktos z Was mial podobny problem, moze ktos z Was kleil wlasnie w
ten sposob obudowe, moze znalazl jakas inna rade ?

Dodam, ze ten notebook to Hyundai P57V.
Jesli ktos z Was tez nabyl taki komp, to prosze o kontakt, bo nie wiem, czy
moj egzemplarz jest pechowy, czy wszystkie tak maja.

Pozdrowionka
D/\G/\