Padł K2885 na MS6168

Autor: Gigi (gigmarBEZSPAMU_at_o2.pl.invalid)
Data: Sat 08 May 2004 - 17:55:25 MET DST

05.05.2004 Ogłosiłem : "Problem jest następujący. Komp się sam wyłączył i
nie może się włączyć :).
Płyta to MS-6168 i Pentium3-450MHz. Elektrolity obok procesora trochę
wybrzuszone. Zasilacz sprawdziłem-sprawny. Czyżby winne były te
kondensatory??? Można coś jeszcze sprawdzić??"

Kondensatory spuchnięte zostały wymienione, ale nic to nie pomogło.
Zauważyłem jednak ze tranzystor mocy ( bo tak mi się wydaje że to jest) z
napisem K2885 jest lekko przysmażony. Pomierzyłem omomierzem i wykazało że
jest zwarcie m/y jego nóżkami (obok jest bliźniaczy tranz. i tam jest
całkiem inaczej). Czy ktoś z grupowiczów kiedyś się tym bawił. Czy może ktoś
zna zamiennik do K2885 ???
Z góry dzięki.

--
Gigant (Marcin)