gf2mx400 64mb sdr - problem

Autor: Mad_Lamer (atarian_at_fuck.spam.o2.pl)
Data: Sat 08 May 2004 - 14:22:49 MET DST

Witam
Dorwałem taką kartę i mam z nią problem. Otóż przy starcie komputera zamiast
powitania biosu grafiki (które czasami jeszcze się pojawia) cały ekran
zawalony jest znaczkami "$" Gdy karta pracuje w trybie vga to na ekranie
pojawiają się czerwone kreski lub inne rzeczy przypominające jakieś demo na
zx spectrum ;) Podejrzewam że jest to wina biosu, lub tez pamięci. Jeżeli to
pierwsze - to czy można zaktualizować bios grafiki? Skąd mogę ściągnąć
odpowiednie oprogramowanie? Oczywiście mam też grafik na pci, którą użyję
przy flashowaniu.

Pozdrawiam
Mad_Lamer