Re: PCMCIA z COM

Autor: Krzysztof Drewicz (hunter_at_gdzies.tam)
Data: Sat 08 May 2004 - 06:07:28 MET DST

W artykule <c782t6$6b8$1_at_srv.cyf-kr.edu.pl> Przem napisał(a):

> Użytkownik "marcus075" <ROT13_znephf075_at_ky.jc.cy> napisał w wiadomości

> Kazdy nowy.
> Od conajmniej roku nie kupisz juz notebooka z COMem (nowego!!!).
> Tanszym rozwiazaniem jest przejsciowka USBtoCOM.

Która nie działa z każdym urządzeniem podpinanym pod port RS232c. Trzeba
kupować 16 bitowe pcmcia po około 500 pln brutto żeby uruchomić np
programy diagnostyczne do samochodów czy jakieś programatory do
centralek telefonicznych czy systemów dostępu.

kd.

--
Krzysztof Drewicz
Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej