Re: grafika na ECS nie działa pomocy

Autor: Jacek S. (ivetr_at_cbpmgn.sz)
Data: Fri 07 May 2004 - 21:02:27 MET DST

SamoDobro wrote:
> [...]

Nio... Nie wiem czy o tej samej recenzji mówimy (
http://www.benchmark.pl/artykuly/recenzje/geforceFX_5200/strona-1.html )
ale to już raczej rzeczywiście bez znaczenia... Wychodzi, ze bezapelacyjnie
na placu boju pozostaje ATI ( choć musze zauważyć, że poszukiwania patchy po
to, by dana gra na ATI zatrybiła nie jest zbyt zabawne;) - aczkolwiek mi sie
to osobiście nie zdarzyło - no ale "ludzie mówią" ;))
...test mnie srodze rozczarował...

--
Jacek S.
adres w ROT13