Re: do overclockerow, procesor, co robic?

Autor: Tommygun (to)
Data: Fri 07 May 2004 - 19:25:55 MET DST

A ja sobie kupilem AsRocka K7S8X (za 135zl) i durona 1400 (za 170zl) i
kinstona 512 MB 333MHz.(nie pamietam za ile). Duron poszedl na 2100MHz
(10.5x200) bez podnoszenia napiecia i chodzi tak juz ponad pól roku
calkowicie stabilnie. Pamieci tez chodza na 400MHz na CL2.5. Mysle ze to
by byla dobra alternatywa dla ciebie. Ale tzreba miec przy tym szczescie
bo jak kupowalem swojego sprzeta to procka za specjalnie nie wybieralem -
pierwszy lepszy, kolega jak chcial mnie zmalpowac i kupil sobie to samo,
z tym ze proca kupil jakiegos specjalnie wysekcjonowanego przez super
sprzedawce na allegro to poszedl mu tylko na 10.5x 192MHz, ale pamieci
mial niefirmowe.

Tomek