Re: do overclockerow, procesor, co robic?

Autor: pkruk (pkruk_at_[NOSPAM)
Data: Fri 07 May 2004 - 18:31:37 MET DST

Użytkownik VILQ napisał:

> Powiem zdecydowane nie ;)
> Poszukaj lepiej AthlonaXP 1700+ B0 najlepiej na 1.5V - zaplacisz mniej,
> a te procki maja niesamowity potencjal :) Moj chodzi stabilnie na 2150MHz,
> wiec o okolo 700MHz wiecej niz taktowanie defaultowe ;)

Hehe widze ze trafilem na wyjadaczy :) Niestety mi nie o efekt
podkrecenia chodzi a o max wydajnosc a tak jak pisalem koledze
trzmielowi: na allegro takie 1700+ chodzo po 210 zeta + koszt przesylki
jakies 15 to mnie wyniesie 225 zeta no i bez gwarancji. Za 309 mam
nowego 2400+ z gwarancja w sklepie wiec roznica 80 zeta jest dla mnie w
stosunku jakosc/cena zbyt duza patrzac na takiego 1700+ mimo ze dobrze
sie kreci. Wiec gdybym sprzedal tego Duronka coby zminimalizowac koszty
wymiany to mialbym dobrego imo lepszego proca niz 1700+ za niezla kase
czyli ok. 200 a na to moge sobie jeszcze pozwolic. Mysle tak majac na
uwadze to co koledzy doradzili ze z Durona nie za duzo wyciagne.

> Max poszedl na 2263MHz, ale niestety plyta daje zbyt maly Vcore i ze
> stabilnoscia byly SPORE problemy ;)

niezle :)

> Po co ?

Eh atk pytam, jak szalec to szalec ;)

> Watpie

No wlasnie doczytalem w ksiazeczce od plyty ze gdy ta plyta wychodzila
to max. na rynku byl 2100+ wiec plyta moglaby mi go poprawnie nie
rozpoznawac a poza tym widze ze poprawiono kilka bledow z ktorymi sie
spotkalem podczas uzytkowania tej plyty. Pytanie czy warto aktualizowac
ten bios w tym przypadku?

pozdro i dzeki za info
pkruk