Re: Co sądzicie o samsungach

Autor: hapi (hapi_at_polbox.com)
Data: Fri 07 May 2004 - 18:16:18 MET DST

Tue, 4 May 2004 14:29:56 +0200, na pl.comp.pecet, Piter napisał(a):

> Użytkownik "Kamil" <kamil88_wytnij_mnie_at_o2.pl> napisał w wiadomości

- moje wrazenie?? Osdobiscie odradzam SATA - nie obsluguja takich dyskow
m.in. progamy narzedziowe do wyciszania glowic co moze sie przydac w
wypadku baardzo wyczulonego sluchu ;-)
- fakt, dyski sa ciche i grzeja sie mniej niz konkurencja (podobno)
moja 120 lezy na dnie obudowy i ma jakies 43 stopnie
- co do wydajosci to pisze ponizej

> Mam dwa SATA 120 GB spiete w raida 0 i jestem zadowolony.
> Ciche, chlodne, szybkie i 3 lata gw.

Szybkie?? hmm... albo ja mam trefny model albo...
Kupilem ostatnio znajomej WDC 40GB z 2MB cache i w HD-tachu mial predkosc
wieksza niz moja 120 SATA... zastanawiajace... sr. odczyt to 39MB/s a WD
41MB/s
Jak mozesz to podaj pomiar dysku z tego programu, wiem ze nie jest on
miarodajny ale jednak...
a! pojedynczo Ci sie nie uda wiec moze byc i wynik z raidu. ciekaw jestem
jak to chodzi bo moze tez dokupie 2