Padnięty wentylator/radiator ?

Autor: Paweł (cwanczyk_at_WYTNIJ.gazeta.pl)
Data: Fri 07 May 2004 - 17:53:49 MET DST

Padnięty wentylator/radiator czy to po prostu mój procesor ?
Komputer działa teraz normalnie na innym wentylatorze i radiatorze - na
procesorze. Normalnie dziala przy 53°C.
Gdy wstawiłem nowy radiator z wentylatorem "Whisper Rock IV"
wszedłem od razu do BIOS'u i temperatura była 100°C.
Wyłączyłem komputer aby nie spalić procesora.
Nast. razem jak odpaliłem kompa, komputer po prostu się wyłączył po dwóch
sekundach ponieważ jest zabezpieczenie w celu nieprzegrzania procesora...
No i czego to jest wina ? Procesora ? Radiatora ?
Procesor to Athlon XP 2000+ chyba Palamino.