Re: [Pyt] Gielda komp Wroclaw (ceny) i inne

Autor: Radek K. (radek678_at_usun_to.wp.pl)
Data: Fri 07 May 2004 - 16:35:04 MET DST

Przemek wrote:

> Ile teraz wstep na gielde kosztuje, czy trzeba sie tloczyc w dlugiej
> kolejce.. od ktorej do ktorej gioelda jest czynna

Moim zdaniem jesli mieszkasz we Wroclawiu to warto sie przejsc. Ja tam
dosc rzadko bywam ale wydaje mi sie, ze czesc stoisk to tam jest co
najmniej od 1994 roku. W kolejce pewnie postoisz z pol godziny co najmniej
ale szybko zleci bo ci wcisna ze 20 cennikow i mozna sie zorientowac w
cenach.

> Prawdopodobny zestaw... - ma dzialac, nadac sie do filmow i office i ma
> byc tani (reszte gratow mam)
> Jezeli ktos ma jakies uwagi to prosze
>
> duron 1600/1800
> Plyta jedna z najtanszych np
> ECS L7S7A2L (z CardReader chyba)
> Ecs K7vta3 V6 VIA333ce USB 2.0 Lan

Moze lepiej rozwaz EPOX-a, albo tanszego ASROCK-a

> Shuttle AK32VN KT266A LAN
>
> grafika (koniecznie z tvoutem) np
> Ati Radeon 9200 SE 64MB DDR TV-OUT
> Gigabyte ATI Rad.9200 64MB SE TV/DVI

Jesli nie planujesz grac to O.K a jesli tak to raczej bez tego SE na
koncu.

> pamiec 128 mega

Nie za malo? I czy w ogole taki maly modul dostaniesz na gieldzie tam
raczej maja na miejscu to co schodzi bez problemow.

Pozdrawiam.