Re: overburning

Autor: pawel o. (katarynka979_at_wp.pl)
Data: Fri 07 May 2004 - 15:56:26 MET DST

> Nero przy nagrywarce LG 16x10x40 pokazuje mi, ze ma ona funkcje
overburning.
> Dla plyty 700 MB dostepna pojemnosc wypalania jest okolo 730 MB.
> No tak, ale ja mam plyty 870MB i za cholere nie chce mi sie tyle nagrac
> (Nero nie chce w ogole zaczac nagrywania piszac, ze np. 750MB danych to
juz
> za duzo jak na ta plyte). Co robic?

1. nagrywarka moze nie obslugiwac tak duzych plyt.
2. w ustawieniach nero trzeba wlaczyc overburning (ustawic odpowiednia
dlugosc plyty).
3. overburning mozliwy jest tylko w trybie disc-at-once (dao).
4. z tym, ze dla plyt 700 dostepna pojemnosc wynosi 730 mb to troche
przesada- wszystko zalezy od uzytego cd-ra! nagrywajac na emtec`ach 705 mb
przez overburning, zdazalo sie, ze plyta byla nie do odczytania.

pozdrawiam,
pawel