Re: przyciemnione kolory obrazu w TV - co robic?

Autor: edwardek (edwardekUSUN_at_TOpoczta.onet.pl)
Data: Fri 07 May 2004 - 14:55:29 MET DST

Użytkownik Piotr Fonon napisał:
> edwardek wrote:
>
> Czy łączyłeś S-Video z S-Video?
nie mam w TV S-Viedo - dlatego kombinowalem raz od strony eurozlacza w tv
a raz od cinczy...

> To pewnie coś z tymi przejściówkami przekombinowałeś.
no kombinuje i kombinuje - juz sobie dalem spokoj i nie wiem
co dalej zrobic

> A regulacje jaskrawości działają?
dzialaja, ale to nie o to chodzi - to jest tak,
ze jesli jest np. kolor bialy to w TV on zawsze bedzie
brudnoszary, a zwiekszanie jasnosci, kontrastu itp...
echh... szkoda gadac....

a moze to te karty tak maja? taki kiepski obraz to moze norma
a ja sie uperam zeby ladnie bylo? :-)
no ale kiedys (na pierwszej karcie GF2MX Leadteka) bylo wszystko pieknie....
(do czzasu, az cos sie zepsulo - pomyslalem, ze karta wiec sie jej pozbylem...) :(

> A jakie miały wyjście - s-video?
dwie ostatnie S-Video - pierwsza GF2MX jakies takie podobe do S-Video,
ale zamiast 4 wejsc bylo chyba 6 - byla specjalna przejsciowka od strony
karty dla kabli S-Video i cincz...

> Podłącz do wejścia tv inne źródło (magnetowid, dvd).

no. tu jest problem - nie mam zadnego innego odbiornika
i tak wlasnie sobie kombinuje zeby pozyczyc od kogos jakis
telewizor - ale kto mi pozyczy telewizor? ;-)

dzieki za odpowiedz.
pozdrawiam
Edwardek