Re: Laptop - nowy Acer czy poleasingowy DELL/IBM

Autor: Michał Wilczyński (netwolf_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 07 May 2004 - 12:13:11 MET DST

Dobry user <januszek> naskrobał cuś niecuś:
> Pomagam znajomemu wybrac laptopa i... Osiolkowi z zloby dano
> w jednym nowy Acer z celkiem 2,5 za 4200,- a z drugiej
> DELL lub IBM poleasingowy z PIII-600 za ok 3000... :)
> I co tu wybrac?
>
> januszek

Witam!

Poleasingowy sprzęt to zawsze sprzęt używany. Możesz trafić
na urządzenie w dobrym stanie, możesz też trafić na sprzęt
podniszczony, lub już naprawiany (co nowe to nowe). Jeśli
mógłbym wybierać i przebierac w tych używanych komputerkach
można by się tematowi przyglądnąć (dobrać coś rozsądnego),
aczkolwiek ja osobiście mając mozliwość dołożenia tego
tysiączka z hakiem, brałbym sprzęt nowy. Zwróćcie uwagę
przy używanych komputerkach na stan matryc, akumulatorów,
napędów i klawiatur - serwis pogwarancyjny, uprzedzam,
może być kosztowny.

Pozdrawiam

--
Michał