przyciemnione kolory obrazu w TV - co robic?

Autor: edwardek (edwardekUSUN_at_TOpoczta.onet.pl)
Data: Fri 07 May 2004 - 11:30:44 MET DST

Witam,

W TV mam przyciemniony (tak gdzies moze o polowe)
obraz z wyjscia tvout karty GF4MX i nie wiem
jak sobie z tym poradzic.
Kombinowalem z kablami (z karty wyjscie S-Video):
- najpierw wysjcie z karty do tv przez svideo, przejscie na eurozlacze do tv
- potem inny taki sam kabel
- jeszcze inny z wyjsciem od strony tv (cincz)
- ten cincz od strony tv tez wtykalem w przejsciowke na eurozlacze
..
no troche z kablami kombinowalem i zadnego efektu - obraz w tv
jest ze tak powiem szaro-kolorowy (tzn. kolory sa, ale takie przyciemnione,
szare, brzydkie).

Efekty takie same zarowno na linuxie jak i na windowsie, wiec
nie podejrzewam ze to wina sterow/systemu.
Karta graficzna jest nowa - przy czym mialem wczesniej dwie inne
karty (jedna GF4MX i wczesniej GF2MX) i byl podobny problem.

Niestety nie mam innego tv zeby sprawdzic - czy to mozliwe ze TV
mi sie w jakis taki kretynski sposob uszkodzil ?
Wszystko na to wskazuje - czy ktos moze spotkal sie z tym problemem?

Przy czym normalne programy (odbior antenowy) maja piekne prawidlowe kolory.

pzdr
edwardek