canon i455 i windows XP

Autor: gazobeton (gazobetonWYTNIJTO_at_autograf.pl)
Data: Fri 07 May 2004 - 11:15:22 MET DST

Witam serdecznie,

Od tygodnia mam drukarkę taką jak w tytule. Próbowałem ją zainstalować jak
należy, ale komputer jakiś opór stawia. Robię wszystko z grubsza jak należy,
instrukcyjnie - ładuję sterowniki przy wyłączonej drukarce, potem jak pokazuje
się odpowiednie okno do rozpoznania połączenia drukarki to zdodnie z poleceniem
ją włączam. No i tu pojawia się problem. W tym momencie są kopiowane jeszcze
jakieś pliki, a potem pojawia się w tle nowe okno z komunikatem kreatora nowych
urządzeń że instalacja urządzenia nie może byc zakończona ze względu na brak
jakiegoś pliku, i nie pisze jakiego. Pierwsze okno, to które dotyczyło
połączenia portu drukarki nadal się wyświetal potem się zawiesza.
Koniec końców sterownik jest zainstalowany, drukarka dodana, komputer ją widzi,
ale jak ją tylko włączyć to od razu pojawia się to okno od kreatora że dodanie
nowego sprzętu nie mogło być zakończone, a jak je wyłączyć pojawia się po
chwili od nowa.
Przydłygie to wszystko, przepraszam ale starałem się w miare precyzyjnie.
Aha no i próbowałem z nowym sterownikiem ściągniętym z sieci. Tak samo jest.

Może któryś z szanownych Kolegów miał podobny problem, albo ma jakiś pomysł?

Dziękuję i pozdrawiam

gazobeton