Re: EPOX 8K7A+ a typ kości BIOS

Autor: Michał Wilczyński (netwolf_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 07 May 2004 - 10:20:42 MET DST

Dobry user <qbutek72> naskrobał cuś niecuś:
> Witam specjalistów :)
> potrzebna pomoc w sprawie takiej.
>

> Mam płytę EPOX 8K7A+, zwalony BIOS po nieudanym flashowaniu. Jutro
> pomykam na programator, ale jest problem: na kości nie ma nic! Ktoś
> albo usunął naklejkę( z reguły trzeba znać typ kości do
> zaprogramowania) albo nie było od początku, taką nabyłem. To jest
> nowy typ układy, mała kwadratowa kosteczka :))Pliz, jeśli ktoś moze
> podać oznaczenie tego układu, będzie płyta do uratowania, chociaż
> domonem nie była nawet mając na uwadze wyświetlacz LED

Witam!

Dobre, podkreślam dobre programatory kostek (np. urządzenia LabTool)
+ software do ich obsługi, powinny rozpoznać jaka to kostka, po jej zapodaniu.
Na razie tym się nie martw, jeżeli punkt w którym będziesz programował kość
ma dobry sprzęt, nie powinno być problemów. W razie gdyby coś, spróbuj
ściągnąć dokumentację do tej płyty ze strony producenta, czasami w niej
można znaleźć jakiego typu EEPROM-y są używane w danym modelu płyty.

Pozdrawiam

--
Michał
GG # 1759520