K7T Turbo(MS-6330 Ver5.0) + Athlon 2000 XP - co o tym myślicie?

Autor: Tomek (c6_nospam_at_wp.pl)
Data: Fri 07 May 2004 - 10:00:31 MET DST

Czesc,

Zastanawiam sie nad zmianą sprzetu - chodzi o procesor, płytę i -
ewentualnie pamięć. Co myslicie o płycie MS-6330 v5.0? Chciałbym do tego
wlozyc procesor athlon 2000 XP.

Plyta jest na SDRAMy, wiec nie musialbym zmieniac pamieci. Tak przy okazji
zastanawiam sie czy zmiana pamieci na DDR robi wielką różnicę w szybkosci
komputera?

A oto co mam teraz:
Duron 600Mhz,
ECS K7VZA 1.0,
128 Mb + 64 Mb SDRAM 133Mhz.

Poza tym moze ktos potrafilby mi powiedziec, za ile mogę sprzedać moje stare
części? Tak zebym na tym zbytnio nie stracil, ale tez zeby udalo sie
sprzedac:)

Pozdrawiam
Tomek